No Man’s Sky – Update 1.34 behebt mehrere Fehler

Der Sci-Fi-Titel „No Man’s Sky“ hat zuletzt ein großes Update mit zahlreichen neuen Inhalten erhalten. Inzwischen steht ein weiteres Update zur Verfügung, das den Titel auf die Version 1.34 anhebt und einige Optimierungen sowie Fehlerbehebungen durchführt.

No Man's Sky

Auch wenn man „No Man’s Sky“ als einen riesigen Flop bezeichnen kann, arbeitet Entwickler Hello Games weiter an dem Projekt. Seit dem Release hat sich einiges getan und ein erneuter Blick auf den Titel könnte sich lohnen. Mit dem neusten Update behebt man nun unzählige Fehler und Probleme, die durch die Veröffentlichung des Inhaltsupdates „Atlas Rises“ entstanden sind. Nähere Informationen findet ihr im folgenden Changelog.

„No Man’s Sky“ ist ein Spiel, in dem man selbstständig ein unvorstellbar riesiges Universum erforschen kann. Während seiner Erkundungsreisen wird der Spieler hierbei immer wieder auf Orte treffen, die individuelle Merkmale besitzen und somit eine völlig andere Vorgehensweise voraussetzen. Nach einer Releaseverschiebung ist der Titel am 10. August 2016 für PC und PlayStation 4 erschienen. Wie gut das Spiel bei uns abgeschnitten hat, erfahrt ihr in unserer Review. Klickt einfach hier.

Changelog Updates 1.34

  • Fixed an issue where large numbers of portal visits would be added to save files, greatly increasing the save size and impeding the ability to save the game.
  • Prevented the terrain editor draining in charge when editing empty voxels
  • Prevented players being able to edit terrain outside their base radius for free while standing inside their base
  • Fixed responses made to Artemis and Apollo at times being incorrectly tracked
  • Prevented players being blocked from progressing if they decline to enter glyphs into a particular story portal
  • Fixed instances where Atlas text was appearing as though it came from an NPC
  • Fixed FoV in photo mode showing degrees as a temperature
  • The discovery screen will now show images from a larger number of visited waypoints
  • Added a placeholder image in cases where a waypoint image is not available
  • Allowed scrolling of names on the discovery page which are too long to be displayed
  • Fixed a graphical issue where a blur effect would be applied while teleporting
  • Improved prioritization of systems you have teleported from when listing your most recent teleport locations
  • Altered teleporters in space stations to allow players to teleport directly to other stations as well as to their base
  • Improved ordering of icons on the galactic map to more accurately indicate missions and system information
  • Increased maximum number of paths which can be rendered in the galactic map
  • Improved appearance of the message displayed when your starship is out of range
  • Fixed warning symbol on broken tech appearing too small
  • Fixed an issue that sometimes caused glyphs not to be awarded correctly
  • Fixed an issue in tutorial messaging when you repair your pulse drive but nothing else before entering your ship
  • Added the amount of units you will earn for a discovery to the Analysis Visor interface
  • Added correct emotion animations for various interactions with NPCs
  • Fixed an issue when claiming a new base location (which caused base NPCs to stop responding)

 

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